color=white]darkblue]Setaţi opţiunile de lansare
1. Click-Dreapta pe titlul jocului din categoria My Games in Steam si selectaţi Properties
2. În categoria General daţi click pe butonul Set launch options...
3. Introduceţi opţiunile de lansare pe care doriţi să le aplicaţi (asiguraţi-vă că aţi despărţit fiecare cod printr-un spaţiu) apoi daţi click OK
4. Închideţi fereastra Properties şi lansaţi jocul
Opţiuni ce pot fi utilizate
* -autoconfig - Aduce setările video la starea iniţiala pentru hardwareul detectat. Ignoră orice setări in fisierul .cfg pană cand acest parametru este indepărtat
* -dev - Activează modul developer. De asemenea ,dezactivează incărcarea automată a hărţilor de fundal si opreste apariţia ferestrei de dialog quit la iesirea din joc.
* -condebug - Scrie un jurnal de iesire in fisierul text console.log.
* -console - Porneste jocul cu consola activată.
* -toconsole - Porneste motorul grafic direct în consolă, dacă harta nu este specificată cu +map
* -dxlevel <level> - Forţează o versiune specificată DirectX la lansarea motorului grafic. Aceasta este folositoare dacă placa video este compatibilă cu DirectX 9, dar mult mai rapida cand utilizează DirectX 8 (ex. NVidia GeForce FX 5200). Înmultiţi apoi veriunea DirectX cu 10 de ex. pentru DirectX 8.0 veţi folosi -dxlevel 80
* -32bit - Forţează motorul grafic să pornească in modul 32-bit. Folositor doar pentru sisteme de operare 64-bit
* -fullscreen - Forţează motorul grafic in modul fullscreen.
* -windowed or -sw - Forţează motorul grafic in modul windowed.
* -w <width> - Forţează motorul grafic să pornească cu rezolutia <width>.
* -h <height> - Forţează motorul grafic sa porneasca cu rezolutia <height>.
* -refresh <rate> - Forţează o rată specifică de reactualizare
* -heapsize <kilobytes> - Specifică dimensiunea memoriei (in kilobyte) alocate jocului
* -nocrashdialog - Suprimă o parte din erorile 'memory could not be read'
* -novid or -novideo - Cand incărcaţi jocul cu acest parametru, introducerea video Valve nu va fi rulată
1. Click-Dreapta pe titlul jocului din categoria My Games in Steam si selectaţi Properties
2. În categoria General daţi click pe butonul Set launch options...
3. Introduceţi opţiunile de lansare pe care doriţi să le aplicaţi (asiguraţi-vă că aţi despărţit fiecare cod printr-un spaţiu) apoi daţi click OK
4. Închideţi fereastra Properties şi lansaţi jocul
Opţiuni ce pot fi utilizate
* -autoconfig - Aduce setările video la starea iniţiala pentru hardwareul detectat. Ignoră orice setări in fisierul .cfg pană cand acest parametru este indepărtat
* -dev - Activează modul developer. De asemenea ,dezactivează incărcarea automată a hărţilor de fundal si opreste apariţia ferestrei de dialog quit la iesirea din joc.
* -condebug - Scrie un jurnal de iesire in fisierul text console.log.
* -console - Porneste jocul cu consola activată.
* -toconsole - Porneste motorul grafic direct în consolă, dacă harta nu este specificată cu +map
* -dxlevel <level> - Forţează o versiune specificată DirectX la lansarea motorului grafic. Aceasta este folositoare dacă placa video este compatibilă cu DirectX 9, dar mult mai rapida cand utilizează DirectX 8 (ex. NVidia GeForce FX 5200). Înmultiţi apoi veriunea DirectX cu 10 de ex. pentru DirectX 8.0 veţi folosi -dxlevel 80
* -32bit - Forţează motorul grafic să pornească in modul 32-bit. Folositor doar pentru sisteme de operare 64-bit
* -fullscreen - Forţează motorul grafic in modul fullscreen.
* -windowed or -sw - Forţează motorul grafic in modul windowed.
* -w <width> - Forţează motorul grafic să pornească cu rezolutia <width>.
* -h <height> - Forţează motorul grafic sa porneasca cu rezolutia <height>.
* -refresh <rate> - Forţează o rată specifică de reactualizare
* -heapsize <kilobytes> - Specifică dimensiunea memoriei (in kilobyte) alocate jocului
* -nocrashdialog - Suprimă o parte din erorile 'memory could not be read'
* -novid or -novideo - Cand incărcaţi jocul cu acest parametru, introducerea video Valve nu va fi rulată